MINA VUJOVIĆ NOVI ČLAN ŠAMPIONA SVIJETA I VICEPRVAKA EVROPE

Opšte je poznato koliko je odličnih odbojkašica iznjedrila naša Bileća. Možemo naširoko pisati o Tijani Bošković, Dajani Bošković, Jovani Biberdžić, Tamari Vitković, Milici Ivković i drugim odbojkašicama koje dominiraju širom regije i Evrope.



Na sličnom putu je i mlada Mina Vujović, dvanaestogodišnjakinja koja u srijedu putuje na potpisivanje ugovora sa Vakifbankom, klubom koji je prvak Turske, četverostruki šampion Evrope, svjetski klupski prvak i prošlogodišnji viceprvak Lige Šampiona, 

Mina je učenica 7.razreda O.Š. Petar II Petrović Njegoš u Bileći, a sportske gene je naslijedila od tate. Naime, Marko Vujović, njen otac, je nekadašnji prvotimac KK Hercegovac, iz nekih slavnijih dana ovog kluba.


Povodom svega navedenog kontaktirali smo Minu kako bismo saznali više detalja o cijeloj priči.

Na poziv trenera Ivana Maljevića sam prešla u ŽOK Gacko, gdje mi je bila prva registracija, a prije toga sam trenirala u Hercegovcu. Kasnije je uslijedio poziv od VakifBanka da dođem na probu u Istanbul. Tamo sam bila 5 dana sa svojim trenerom. Ispunila sam njihova očekivanja i danas sam dobila vijest da sam prošla selektovanje, te stoga u srijedu odlazim u Tursku i potpusujem ugovor, rekla je Mina.



Ona ističe veliko zadovoljstvo i sreću zbog potpisivanja ugovora, očekujući da će u Turskoj napredovati u svakom smislu.

Inače Vakifbank je jedan od najtrofejnijih svjetskih ženskih odbojkaških klubova, sa jednim od najboljih trenera na svijetu, Đovanijem Gvidetijem.



Bravo za Minu, a mi joj želimo sve najbolje u nastavku karijere, koja će sudeći prema prvim koracima, biti duga i uspješna!

Objavi komentar

0 Primjedbe