U BILEĆI ODRŽANA PROMOCIJA KNJIGE "PUTOVANJE KROZ BOSNU I HERCEGOVINU"

 U Domu kulture „Jevto Dedijer“ sinoć je održana promocija knjige „Putovanje kroz Bosnu i Hercegovinu“, autora Zorana Matića. Među opisanim  lokacijama, koje autor preporučuje turistima, našao se i naš biser, Bilećko jezero. 


Autor Zoran Matić, strastveni ljubitelj putovanja koji je obišao preko 40 zemalja svijeta ovom knjigom  ukazuje na ljepote Bosne i Hercegovine.  Kako je istakao, sa putovanja se svaki put rado vraćao kući, jer je osjećaj pripadnosti plemenit i lijep.


,,Kada je počela pandemija korone koja je ograničila putovanja moji prijatelji su me počeli pitati za savjet gdje da odu i lijepo se provedu u BiH. Tako sam shvatio da je ljudima neophodna jedna ovakva knjiga. Knjiga govori o 150 lokacija podijeljenih u turističke kategorije, kao na primjer: gradovi i opštine, jezera, rijeke, prirodne oaze, planine, vjerski objekti, suveniri... Ona je moj doživljaj svih lokacija kroz koje sam prošao. Ipak moram reći da su ljudi koji žive na ovim prostorima najveće blago ove zemlje“, rekao je autor.

Matić je poručio i da su prijatelji najveće čovjekovo bogatstvo, te zahvalio onima koji su mu pomogli da  pripremi ovaj jedinstven putopisni  vodič. 


Obraćajući se prisutnoj publici v.d. direktora Narodne biblioteke „Vladimir Gaćinović“ u Bileći, Sanja Bošković istakla je da naš grad odlikuju ljudi velikog srca, bogata istorija, ali i lokaliteti koji ljubitelje prirode „ostavljaju bez daha“. 

„Posebno mi je drago što su promociji prisustvovali i članovi društava i udruženja koji  poznaju ljepote naše opštine i nadam se da će ovaj vodič i njima poslužiti kao ideja kako da promovišu našu Bileću. Sigurna sam  da će ovaj putopisni vodič čitaoce potstaći na putovanja širom Srpske i Federacije BiH“, rekla je Sanja Bošković. 


Promocija je održana u organizaciji Narodne biblioteke „Vladimir Gaćinović“, a moderator je bila Milijana Bojić, bibliotekar u Narodnoj univerzitetskoj biblioteci Republike Srpske.

S.B.


Objavi komentar

0 Primjedbe